نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4556
-
الف
+

ماجرای اختلاف «مهران مدیری» و همکارانش در سریال «ساعت خوش» + ویدیو

«محسن حاجیلو» از خاطرات 15 سال پیش خود و همکاری با آقای «مهران مدیری» در سریال «ساعت خوش» گفت.

 «محسن حاجیلو» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از خاطرات خود در سریال «ساعت خوش» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، به تازگی در فضای مجازی ویدیویی منتشر شده که در آن «محسن حاجیلو» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از شروع حرفه بازیگری‌ خود و خاطرات بازی در سریال «ساعت خوش» سخن می گوید.

«محسن حاجلیو» در ابتدا با اشاره به اینکه این خاطره به 10 الی 15 سال پیش بازمی گردد ، گفت: یک روز بین «مهران مدیری» و عوامل دیگر اختلافی پیش آمد که در نهایت به آقای «علی سمنانی» تهیه کننده این سریال گفتند که یا ما را باید انتخاب کنی یا «مهران مدیری».

به گفته او، در آن لحظه «علی سمنانی» به «مهران مدیری» نگاهی کرد و گفت : دوستان شما را نمی خواهند . «مهران مدیری» هم وسایلش را جمع کرد و رفت.

«محسن حاجیلو» با بیان این که سنش از تمام بازیگران ساعت خوش بیشتر بود ، گفت : وقتی همه بچه ها رفتند من و «علی سمنانی» تنها شدیم و به او گفتم که «علی» بریم و «مهران» را پس برگردانیم.علی گفت چرا؟ گفتم نگذار که این کار باب شود و فردا عوامل بگویند که نمی خواهیم مثلا «رضا عطاران» یا «رادش» باشد.در آن صورت گروه از به هم می خورد.

«علی سمنانی» در جواب من گفت : چقدر سخن زیبایی گفتی، هم اکنون با کوروش برو و مهران را برگردانید.

«محسن حاجیلو» ادامه داد و گفت : وقتی «مهران» فهمید که من با «علی سمنانی» صحبت کردم ، به من گفت : محسن من به تو بسیار بد کردم و حتما تلافی می کنم.

او در پایان نیز افزود: فردای آن روز «علی سمنانی» به بچه ها گفت هر کس می خواهد همراه «مهران مدیری» کار کند بیاید. بچه ها هم یکی یکی آمدند و گفتند ما با «مهران» مشکلی نداریم و از آن روز به بعد «مهران» دیگر به من پیشنهاد کاری نداد و این گونه شاید خواست تلافی کند.

«محسن حاجیلو» گرداننده و گزارشگر تلویزیون فعالیت خود را از سال 1376 خروشیدی و با بازیگری در سریال کمیدی «ساعت خوش» آغاز کرد.

وی در برنامه هایی چون «راه عاشقی»، «آقای دلواپس» و... به عنوان گزارشگر حضور داشته است.

گفتنی است که «شب های برره» ، «درحاشیه» و «شوخی کردم» از جمله سریال های مهران مدیری است که از تلویزیون آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

م ح

نظر شما
ارسال نظر